Brak produktów w koszyku.

Kampanie na Facebooku – Jaki ma to sens?

W ciągu ostatnich 10 lat Facebook stał się nie tylko największym portalem na świecie ale i także najlepszym miejscem do generowania sprzedaży w sieci. Jest to najskuteczniejsze narzędzie do pozyskiwania klientów ich obsługi oraz budowania świadomosci odbiorców. Reklama na Facebooku cechuje się tym, że mamy możliwość kierowania reklam naszej firmy do odpowiednich odbiorców. Dzięki temu możesz dotrzeć klientów indywidualnych (B2C) oraz tych biznesowych (B2B).

Masz komis aut i szukasz klientów powyżej 30 lat i w dodatku samych meżczyzn zainteresowanych marką BMW lub Opel? Nie ma problemu!

Facebook udostępnia do celów marketingowych wszystkie dane o użytkownikach takie jak ich zainteresowania , wiek , płeć , miejsce pracy , miejscowość oraz wiele innych informacji behawioralnych.

Prowadzenie Fanpage dla transportu lub taxi

Jak działa Kampania na Facebooku i jakie są jej rodzaje?

Kampania reklamowa na Facebooku zaczyna się przede wszystkim od określenia celu jaki ma osiągnąć nasza kreacja reklamowa. Może być to zarówno:

  • Rozpoznawalność marki
  • Zasięg postów
  • Pozyskiwanie Klientów
  • Wiadomości
  • Reklamy Dynamiczne
  • Konwersje

Kolejnym krokiem jest określenie grupy odbiorców naszych reklam czyli stworzenie tzw profilu behawioralnego klienta. Dzięki takim danym jesteśmy w stanie targetować naszą reklamę do użytkowników o określonych cechach i zainteresowaniach. Takie dane pozwalają nam dotrzeć do osób zainteresowanych produktem lub usługą naszego klienta. Taka forma przekazu reklamowego pozwala nam bardzo precyzyjnie dotrzeć do klientów lokalnych ale także tych światowych czy ogólnokrajowych.

Kolejnym ważnym krokiem jest przygotowanie odpowiedniej grafiki do kampanii zgodnej z narzędziem Facebook do wykrywania proporcji tekstu do obrazu.

Socialmedia Audience

Reklama na Facebooku , czym jest sieć reklamowa Facebook Ads?

Reklama na Facebooku – Ten jak i inne portale gdzie dostępne są systemy reklamowe daje użytkownikowi narzędzia do obsługi reklam. Na facebooku dostępny jest system reklamowy Facebook Ads pozwalający specjalistom takim jak my na dokładne stworzenie kreacji reklamowych na potrzeby naszego klienta. Reklama na Facebooku to nie tylko Facebook i Instagram ale także Audience Network. Ludzie spędzają bardzo dużo czasu w socialmediach ale jednocześnie poświęcają czas na inne aplikacje. Sieć Audience Network pozwala reklamodawcom docierać do większej liczby odbiorców w innych apliakacjach, których używają tak samo często.

Do kontroli , edycji oraz wszelkich akcji zwiazanych z reklamami na facebooku używamy Menadżera Reklam Facebooka. Dane analityczne i behawioralne o klientach w ruchu Fanpage <-> Strona internetowa / Sklep Online zbiera oprogramowanie Facebook Pixel.

Reklama na Facebooku

Najpopularniejsze formaty reklam na Facebooku:

Format Obraz – jest najprostszą formą reklamową na Facebooku. Pozwala ona zdobyć informację o zainteresowaniach i sprawdzić jak użytkownicy reagują na reklamy. Dobrze stworzona reklama z grafiką robi bardzo dobre statystyki i solidne efekty w postaci generowania sprzedaży.

Reklama Obraz Format reklam na facebooku

Format reklamowy - Karuzela

Ta forma sprawdza się bardzo dobrze w prezentacji produktów dostępnych w sklepach internetowych. Pozwala ona na wyświetlanie więcej niż 2 obrazków w naszej karuzeli. Dodatkowo możemy dołączyć przycisk np: “Kup Teraz” z przekierowaniem do strony internetowej.

Taka prezentacja reklamy na Facebooku pozwala nam:

  • Przedstawić szereg produktów z linkami do różnych stron docelowych
  • Wyróżnić kilka cech danego produktu
  • Opowiedzieć historię
  • Przedstawić swoją działalność
  • Sprzedać usługii
Forma Reklamowa Karuzela

Format reklamowy - Kolekcja

Format Kolekcja – ten format uwzględnia materiał błyskawiczny i ułatwia odkrywanie , przeglądanie oraz generowanie sprzedaży produktów i usług na telefony. Wykorzystuje on efektowne wizualne środki wyrazu. Reklama umiejscowiona w Aktualnościach będzie prezentowała 4 produkty pod obrazem lub filmem głównym.

reklama kolekcja

Umiejscowienia reklam na Facebooku.

Miejsca w, których wyświetlana jest reklama nazywane są umiejscowieniami. Miejsce emisji reklamy zależy od celu wybranego podczas tworzenia kampanii. Mogą się one pojawić na Facebooku, Instagramie, w Messengerze oraz w Audience Network.

Umiejscowienia Reklamy na Facebooku

Umiejscowienia na Facebooku

  • Aktualności na Facebooku
  • Marketplace na Facebooku
  • Zestawienia filmów na Facebooku
  • Prawa kolumna Facebooka
  • Skrzynka odbiorcza Messengera
  • Facebook Stories
  • Messenger Stories
  • Wideo typu in-stream na Facebooku
  • Wyniki wyszukiwania na Facebooku
  • Wiadomości sponsorowane w Messengerze
  • Artykuły ekspresowe Facebooka
Umiejscowienia Telefon