Brak produktów w koszyku.

Kampania Google AdWords/Google Ads najlepszym sposobem na reklamę w sieci i generowanie zysków nie tylko w E-commerce

Kampania reklamowa w Google AdWords to obecnie jeden z najpopularniejszych sposobów promocji swoich produktów i marek w sieci. Wyświetlanie reklam w Google w różnych miejscach daje wiele możliwości, jest skutecznym sposobem docierania do klienta i może generować duże zyski. Samo wyświetlanie reklam w Google jest dostępne dla wszystkich, a promowanie się w ten sposób może wdrożyć każda marka i osoba. Zatem co to jest Kampania AdWords? Dla kogo jest przeznaczona i jakie ma plusy? Jakie możliwości uzyskujemy, korzystając z Google Ads? Ile kosztuje reklama w Google? Odpowiedzi prezentujemy poniżej.

Kampania Google Adwords

Poszukujesz fachowca, który ustawi kampanie za Ciebie?

Czym jest Kampania AdWords?

Kampania AdWords to kampania reklamowa przeprowadzana w Google. Przy jej pomocy może reklamować się w tej największej wyszukiwarce internetowej. Kampanie Google Ads są często nazywane też jako kampanie linków sponsorowanych, gdyż właśnie ten sposób promocji jest najpopularniejszy i to na nim głównie bazuje Google AdWords. Do dyspozycji reklamując się w Google, otrzymujemy możliwość zamieszczania płatnych wyników wyszukiwania nad tymi standardowymi, emitowania reklamy graficznej, video czy promowania produktów w samej wyszukiwarce Google, na YouTube i w poczcie Gmail, czyli w wielu serwisach należących do Google. Samo tworzenie kampanii odbywa się w systemie reklamowym Google Ads i polega na stworzeniu reklamy, dobraniu odpowiednich opcji reklamowych, targetowaniu klientów oraz bieżącej edycji i obsłudze kampanii. Zasad działania takiej promocji jest prosta. W zamian za opłatę Google wyświetla naszą reklamę, a gdy dany potencjalny klient kliknie w nią i przejdzie na naszą witrynę, opłata pobierana jest z naszego konta reklamowego. Wyświetlanie reklam odbywa się na podstawie licytacji, a koszt jednego kliknięcia zależy od kategorii, w której się reklamujemy, konkretnej frazy oraz aktualnego popytu na reklamę.

Profesjonalne kampanie AdWords – traktuj to jako inwestycję!

Kampanie reklamowe Google AdWords to inwestycja w firmę lub markę. Odpowiednio przeprowadzona może dawać i daje najczęściej bardzo duże zyski oraz spory zwrot. Przeznaczając zatem środki na reklamę w Google, możemy traktować ją jako inwestycje w zwiększenie sprzedaży. Profesjonalne kampanie AdWords przeprowadzane przez profesjonalistów są odpowiednio dostosowane do danego celu oraz optymalnie skonfigurowane. Optymalizacja kampanii AdWords pozwala docierać do odpowiednich odbiorców i pozyskać wielu nowych klientów.

Jeśli więc decydujemy się na reklamę w Google, zdecydowanie warto skorzystać z profesjonalnych agencji obsługujących tego typu promocje jak nasza. Jeśli kampania AdWords jest prowadzona przez specjalistów, mamy pewności, że budżet wykorzystywany jest efektywnie, a agencja AdWords dokłada wszelkich starań, aby kampania reklamowa przyniosła jak najlepsze rezultaty. Profesjonaliści posiadają szeroką wiedzę. Często współpracują ze sobą, aby zapewnić klientom jak najlepsze rezultaty. Są również na bieżąco z aktualnymi trendami i aktualizacjami, a także posiadają wiele narzędzi, które pomagają stworzyć dobrze dopasowaną reklamę. Jeśli są państwo zainteresowani tego typu reklamą, zapraszamy do kontaktu. Nasza firma zapewnia indywidualne podejście do klientów, najnowsze rozwiązania techniczne oraz profesjonalną obsługę kampanii Google Ads.

Zarobki sklepów internetowych - porównanie

  • Sklepy, które się nie reklamują.
  • Sklepy, które używają Google ADS.

Dla kogo przeznaczona jest kampania AdWords?

Kampania AdWords jest przeznaczona dla wielu osób i jest korzystna w wielu sytuacjach. Z pewnością w Google warto promować swój sklep internetowy i produkty, które w nim sprzedajemy. System reklamowy posiada wiele opcji specjalnie dopasowanych do promowania produktów z e-sklepu. Z Google Ads skorzystać mogą duże marki i firmy, które chcą przeznaczyć bardzo duże środki i docierać ze swoim przekazem do szerokiego grona odbiorców — nawet jeśli mają oni spełnić wiele kryteriów. Reklama w Google jest też przeznaczona dla osób prywatnych, które posiadają średnie i małe budżety oraz chcą promować zarówno swoje projekty prywatne, jak i te komercyjne. Ogólnie z reklamy w Google skorzystać może każda osoba, która chce się zareklamować w sieci, a kampania AdWords jest przyjazna dla wszystkich użytkowników. Kampania Google AdWords przeznaczona jest też dla osób prowadzących swoje lokalne – stacjonarne biznesy.

Jakie korzyści płyną z płatnej reklamy w wyszukiwarce Google?

Pierwszą korzyścią, jaka płynie z reklamowania się w wyszukiwarce Google, jest proste i szybkie wyświetlenie naszego wyniku wyszukiwania bądź reklamy w Google. W zamian za opłatę nie musimy tworzyć i pozycjonować strony internetowej, co jest często długotrwałym procesem. Wykorzystując tę opcję, możemy od ręki stworzyć reklamę i wyświetlić ją w Google. To bardzo wygodne i komfortowe rozwiązanie Nie będziemy musieli czekać na efekty, a będziemy mogli pozyskiwać klientów już tuż po uruchomieniu reklamy. Korzystając z reklamy poprzez Google Ads, możemy łatwo też kontrolować budżet i oceniać, jaki jest zwrot inwestycji lub zmienić parametry reklamy, aby był on jeszcze większy. Wyszukując odpowiednie frazy reklamowe i ustawiając odpowiednio kampanię Google Ads, możemy też niskim kosztem pozyskiwać wartościowy ruch i potencjalnych klientów. Kampania AdWords jest zatem ekonomicznym i łatwym w kontrolowaniu sposobem reklamowania się w sieci.

.

Kampania reklamowa w Google Ads i reklama na YouTube i w Gmail

Kampania AdWords pozwala emitować reklamę nie tylko w samej wyszukiwarce, ale też i na innych portalach należących do marki, czyli na YouTube i Gmailu. To bardzo korzystne rozwiązanie, gdyż w ten sposób możemy docierać do osób o konkretnych preferencjach i emitować specyficzny typ reklam. Reklamy na YouTube mają formę spotów promocyjnych wyświetlanych przed właściwym filmem, w jego trakcie lub po. Filmy reklamowe mogą mieć od 5 ciu do kilkunastu sekund oraz mogą być pomijane lub też nie. Na filmikach na YouTube wyświetlać można również baner tekstowy lub graficzny w dolnej części wyświetlacza. Niezwykle ciekawie prezentuje się również reklama w poczcie Gmail. Reklamy mają formę e-maili wyświetlanych nad tymi właściwymi, są widoczne, oznaczone i również mogą być dokładnie określenie pod kątem targetowania.

Reklama sklepu internetowego – kampania produktowa AdWords

Jedną z najciekawszych form reklamy w Google AdWords jest kampania produktowa. Kampanie produktów to wyświetlanie w wyszukiwarce Google — jako reklamy konkretnych produktów z naszego e-sklepu internetowego. Pojawiają się one również nad wyniki wyszukiwania i są kartami przedstawiającymi konkretny produkt np. buty. Na karcie widnieje zdjęcie, cena, nazwa oraz link do naszego e-sklepu. Kampania produktowa jest alternatywą dla standardowych płatnych wyników wyszukiwania lub innych form reklamy w Google. Służy ona do promowania konkretnych produktów z naszego sklepu internetowego i bezpośredniego przedstawiania ich klientom. Reklama taka ma formę baneru z kilkoma produktami i jest niezwykle czytelna. Aby skorzystać z kampanii produktowej, należy posiadać konto reklamowe w Google Ads oraz w Google Merchant. W Merchant Center wgrywać będziemy plik — listę z naszymi produktami, które chcemy wyświetlić w Google, a w systemie reklamowym Google Ads będziemy konfigurować promocję. Kampanie produktowe AdWords są najefektywniejszym sposobem promowania produktów ze sklepów internetowych, mają dopasowana formę, są również łatwe do uruchomienia oraz są niezwykle skuteczne.

Czym jest Google Merchant?

Google Merchant Center to centrum dla sprzedawców, którzy chcą przeprowadzać kampanie produktowe AdWords. W samym centrum mamy do dyspozycji ubogi podgląd statystyk dotyczących naszych produktów, a samo centrum służy przede wszystkim do wgrywania pliku – listy z produktami do promowania. Lista taka musi być dokładnie sporządzona z wytycznymi Google oraz zawierać takie informacje jak tytuł, opis, cena, nazwa produktu, link, link do zdjęcia, kategoria produktu itp. Plik ma formę tabeli z tymi danymi.

Remarketing w Google AdWords

Remarketing w Google Ads to jedna z najbardziej zaawansowanych opcji. Jest to tzw. marketing wtórny, który pozwala docierać do osób, które weszły w interakcję z naszą witryną bądź aplikacją. Polega on na zainstalowaniu pixela monitorującego ruch oraz zachowanie użytkowników na naszej witrynie. Na tej podstawie Google tworzy listę osób odwiedzających nasz serwis. Następnie korzystając z kampanii Google Ads, możemy stworzyć kampanię jedynie skierowaną do osób, które odwiedziły już naszą witrynę oraz zachowywały się na niej w określony sposób. Nasza reklama jest wtedy wyświetlana takim osobom, gdy korzystają z Google. Remarketing dostępny jest w kilku opach. Może on dotyczyć osób, które jedynie odwiedzały naszą witrynę, osób które odwiedzały konkretne części witryny, naszych klientów czy osoby, które weszły w interakcję z naszym filmikiem na YouTube. Kampania remarketingowa Google AdWords posiada wiele plusów. Pierwszym z nich jest skuteczne domykanie sprzedaży i dotarcie do tych osób, które były na naszej stronie, ale nic nie kupiły. W ten sposób emitujemy reklamę tylko osobom rzeczywiście zainteresowanym danymi produktami. Za reklamę nie musimy ponosić dodatkowych kosztów ani spełnić dodatkowych warunków. Kampania AdWords umożliwia zatem docieranie do osób, które znają już naszą markę, a nie pozyskiwanie tylko nowych.

Dlaczego warto reklamować się poprzez Google AdWords?

Remarketing w Google Ads to jedna z najbardziej zaawansowanych opcji. Jest to tzw. marketing wtórny, który pozwala docierać do osób, które weszły w interakcję z naszą witryną bądź aplikacją. Polega on na zainstalowaniu pixela monitorującego ruch oraz zachowanie użytkowników na naszej witrynie. Na tej podstawie Google tworzy listę osób odwiedzających nasz serwis. Następnie korzystając z kampanii Google Ads, możemy stworzyć kampanię jedynie skierowaną do osób, które odwiedziły już naszą witrynę oraz zachowywały się na niej w określony sposób. Nasza reklama jest wtedy wyświetlana takim osobom, gdy korzystają z Google. Remarketing dostępny jest w kilku opach. Może on dotyczyć osób, które jedynie odwiedzały naszą witrynę, osób które odwiedzały konkretne części witryny, naszych klientów czy osoby, które weszły w interakcję z naszym filmikiem na YouTube. Kampania remarketingowa Google AdWords posiada wiele plusów. Pierwszym z nich jest skuteczne domykanie sprzedaży i dotarcie do tych osób, które były na naszej stronie, ale nic nie kupiły. W ten sposób emitujemy reklamę tylko osobom rzeczywiście zainteresowanym danymi produktami. Za reklamę nie musimy ponosić dodatkowych kosztów ani spełnić dodatkowych warunków. Kampania AdWords umożliwia zatem docieranie do osób, które znają już naszą markę, a nie pozyskiwanie tylko nowych.