Pozycjonowanie w Mapach Google - Dla kogo jest wizytówka?
Pozycjonowanie w Mapach Google to podstawowa wizytówka każdego biznesu Online oraz Lokalnego. Poznaj dlaczego warto być widocznym w sieci!
Google Maps to idealne miejsce aby zaprezentować swoje towary czy usługi na rynku lokalnym. Zasięg lokalny to np: dany obszar Trójmiasto + 5 km. Taka wizytówka pozwoli nam dotrzeć do osób mieszkających w danym mieście i szukających konkretnej usługi czy produktu np; ” Gdynia Mechanik Pojazdowy“.
Jeżeli prowadzisz biznes stacjonarny to wizytówka w Google Moja Firma (inaczej Google Maps) jest dla Ciebie idealnym narzędziem. Warto nie zapominać o pozycjonowaniu wizytówki w Google Maps zadbać o aktualne dane i cykliczną rozbudowę. Dodatkowo bardzo ważnym elementem są opinie, które potwierdzają jakość firmy podbijając także ranking wizytówki.

Co to jest wizytówka w Google Moja Firma – inaczej Google Maps
Wizytówka w Google Maps to zakładka prezentująca najważniejsze informacje o naszej firmie. Mamy do niej dostęp za pośrednictwem naszego adresu Gmail. Pozwala to nam na zarządzanie usługą Google Moja Firma gdzie znajdziemy nasza firmę. Z poziomu tej aplikacji możemy zarządzać wszystkimi elementami jakie daje nam system Google.

Umocnienie pozycji marki na rynku lokalnym
Dobre podłoże pod pozycjonowanie ogólne
Oszczędność czasu i pieniędzy
Zbieranie Opinii na temat Twojej firmy
Co Zawiera wizytówka Google Maps?
Wizytówka w Google Maps zawiera bardzo dużo elementów kierujących do Twojej firmy. W którki sposób wymienimy wszystkie najważniejsze aspekty wizytówki.
Elementy wizytówki:
- Nazwa Firmy + 3 słowa kluczowe związane z działalnością
- Pełny Adres Firmy im Ulica , Numer Budynku , Kod Pocztowy, Miasto.
- Wszystkie dane Teleadresowe takie jak Nr Telefonu, Email Strona WWW
- Godziny pracy Firmy
- Opis Firmy + Kategorie Działalności
- Zdjęcia oraz Filmy dot Firmy
- Sekcja produkty oraz usługi
- Wpisy na mikro bloga
- Opinie
Pozycjonowanie firmy w Google – jak zacząć?
Pozycjonowanie wizytówki w Google Maps – Na wysoką pozycję Twojej wizytówki w Mapach Google ma wpływ wiele czynników od ilości zdjęć w wizytówce po opinie kończąc na godzinach otwarcia. Na sam start dobrze jest zaplanować słowa kluczowe i inne strategiczne elementy naszej wizytówki w Google Moja Firma. Jest to bardzo czasochłonne oraz długodystansowe działanie, które przynosi bardzo dobre rezultaty w długim okresie czasu.
Istnieją także Kampanie PPC dla wizytówki w Mapach Google. Jest to szybki sposób na osiągnięcie wysokich wyników w wyszukiwarce Google. Cena takiego rozwiązania zależy od wielu czynników. Jest to metoda przynosząca szybkie korzyści jednak krótkodystansowa ale za to działająca praktycznie od razu po włączeniu.
Do Pozycjonowania wizytówki w Google Maps , Optymalizacji czy innych prac polecamy współprace z naszymi technikami informatyki.