Co to jest audyt SEO online?
Jest to proces poprzedzający pozycjonowanie, sprawdzenie parametrów twojej strony internetowej pod kątem poprawnego zoptymalizowania jej treści w wyszukiwarce Google tzw SERP.
Audyt a raczej jego podsumowanie w formie raportu jest czytelne dla osób o zerowej wiedzy nt: pozycjonowania stron internetowych w wyszukiwarce Google.
Kiedy warto wykonać audyt online? – Wtedy kiedy strona jest zupełnie nowa, kiedy zlecasz działania seo innej agencji w celu oszacowania dotychczasowych efektów, początek promocji strony w sieci, spadek ruchu/sesji zakupowych oraz inne.
Do analizy strony www i pełnego audytu używamy narzędzi SEO dzięki, którym trafnie sprawdzimy stan strony pod względem takich parametrów jak:
-szyfrowanie ruchu Serwer<->Klient (SSL)
–szybkość ładowania + RWD (działanie na smartfonach)
-sprawdzenie struktury strony internetowej (Metatagi/Metaopisy)
-analiza treści jej jakości i ilości, contentu, nagłówków
-ocena ilości domen linkujących tzw link building i innych parametrów domeny DR,TF
-sprawdzenie słów kluczowych na jakie widoczna jest strona za pomocą odpowiednich narzędzi SEO takich jak Senuto, Ahrefs, Google Search Console, Google Analytics
-sprawdzenie sezonowości domeny internetowej w ciągu 12 msc na podstawie danych historycznych

