Kampanie Facebook ADS
Kampanie ADS na Facebooku
W ciągu ostatnich 10 lat Facebook stał się nie tylko największym portalem na świecie ale i także najlepszym miejscem do generowania sprzedaży w sieci. Jest to najskuteczniejsze narzędzie do pozyskiwania klientów ich obsługi oraz budowania świadomosci odbiorców. Reklama na Facebooku cechuje się tym, że mamy możliwość kierowania reklam naszej firmy do odpowiednich odbiorców. Dzięki temu możesz dotrzeć klientów indywidualnych (B2C) oraz tych biznesowych (B2B).
Facebook udostępnia do celów marketingowych wszystkie dane o użytkownikach takie jak:
- Zainteresowania użytkownika
- Wiek, płeć, miejsce zamieszkania/pracy/nauki
- Status życiowy i majątkowy
- Inne dane behawioralne
Możesz dzięki temu w bardzo trafny kierować reklamy na odpowiednie grupy odbiorców.. Ale nie tylko na Facebooku, możesz podłączyć się do całej sieci reklamowej takiej jak np:
- Messenger
- Audience Network
Ile kosztuje pozycjonowanie strony w wyszukiwarce Google?
Na koszt pozycjonowania strony internetowej składają się takie elementy jak: audyt seo, odpowiednia optymalizacja strony, trudność słów kluczowych, ilość konkurencji walcząca o pozycje, jakość linków, jakość contentu, działania wewnętrzne/zewnętrzne.
Jakich narzędzi używamy w procesie pozycjonowania stron www?
Nasi pracownicy używają najbardziej zaawansowanych i najnowszych narzędzi do analityki dostępnych na rynku do użytku komercyjnego jak i zarówno z dedykowanego oprogramowania dostarczanego od partnerów. Podstawowy zestaw narzędzi do projektu to: Senuto, Ahrefs, Google Kit.